You must be logged in to post messages.
Please login or register

Town's Crier
Moderated by Major Helper

Hop to:    
Welcome! You are not logged in. Please Login or Register.7 replies
Age of Kings Heaven » Forums » Town's Crier » Age of Empires is Wikipedia's daily featured article
Bottom
Topic Subject:Age of Empires is Wikipedia's daily featured article
four hundred babies
Squire
(id: Lord_Fadawah)
posted 06-18-08 10:22 PM CT (US)         
Nothing special, but it's a well-written article and contains lots of information.

It's nice seeing that critic scorebox, where Age of Empires II is still the highest-rated game after all these years.
AuthorReplies:
morgoth bauglir
Squire
posted 06-19-08 01:11 AM CT (US)     1 / 7       
Yeah, 92% is pretty damn good. Conquerors has an honorable 3rd place.

Morgoth Bauglir/Quaazi - BORINGMETAL HEADTWAT
Huidin's Belief - The Siege (4.4) - 2475 - Birth Of The Uruk-Hai (4.1) (Best Sound of 2008)
Signature currently under construction. If you want to help out and provide me with the resources needed, download from the above links.
sharrkmaster
Squire
posted 06-19-08 01:37 AM CT (US)     2 / 7       
Nice. I can't believe it finally made it on the front page. Haha.

I used to drive home after getting drunk, but I had to stop after some moms got "MA-D-D."
================================
I'm not gay, I just really love rainbows.
================================
===== Those who live by the sword get shot by those who don't. =====
Jatayu
Squire
(id: Sword_of_STORM)
posted 06-19-08 12:22 PM CT (US)     3 / 7       
Damn, I was just gonna post this..

,
Jatayu O===| /
`
Battle of Saraighat, 1671|Atlantis, the Lost Realm|AOE Roman Modpack|My profile
ि
StormWind Studios
Eaglehaslanded
Squire
posted 06-19-08 12:26 PM CT (US)     4 / 7       
Anyone feel like editing the "external links" section to link to aokh?

.^//        Eaglehaslanded
  \  /~   
  ///      You, sir, are a wench - Scud
 '' ''     You, Sir, are a wrench - Reach
morgoth bauglir
Squire
posted 06-19-08 12:39 PM CT (US)     5 / 7       
The AOK page had AOKH before, but someone apparently edited it out...

Morgoth Bauglir/Quaazi - BORINGMETAL HEADTWAT
Huidin's Belief - The Siege (4.4) - 2475 - Birth Of The Uruk-Hai (4.1) (Best Sound of 2008)
Signature currently under construction. If you want to help out and provide me with the resources needed, download from the above links.
sharrkmaster
Squire
posted 06-19-08 01:24 PM CT (US)     6 / 7       
Dang.. then you should edit it back in. Lol... AoKH should be a featured article!

I used to drive home after getting drunk, but I had to stop after some moms got "MA-D-D."
================================
I'm not gay, I just really love rainbows.
================================
===== Those who live by the sword get shot by those who don't. =====
UnnamedPlayer
Squire
posted 06-19-08 05:43 PM CT (US)     7 / 7       
don't pay any attention to the 92%

when you look at the garbage that populates the 90's the scores are meaningless
You must be logged in to post messages.
Please login or register

Hop to:    

Age of Kings Heaven | HeavenGames